Студенти-культурологи створили телеграм-канали про культуру, мистецтво та смисли. Дописи в цих каналах вже мають сотні переглядів та активні дискусії в коментарях щодо митців, виставок та тенденцій.
Навчальна практика на першому курсі спрямована на ознайомлення з різними напрямами культурологічної діяльності - написання аналітичних текстів, рецензій, оглядів, участь у публічних обговореннях культурних тенденцій та створення справжнього культурного продукту, тому цьогоріч вирішено було зупинитись на телеграм-каналах. Таким чином вдалось поєднати теоретичні та прикладні аспекти культурології.
Телеграм-канали культурологів вражають різноманіттям тем, відкритістю до обговорень та сміливістю у висловлюваннях. Приєднуйтесь до нових каналів про культуру та мистецтво.
Що саме зробили студенти?
В рамках навчальної практики студенти І курсу освітньо-професійної програми «Культурологія» були поділені на п’ять редакцій, які повинні були створити концепцію свого телеграм-канала та щодня наповнювати оригінальним вмістом. Вже в перші дні активних публікацій кожен канал отримав понад сто підписників, а деякі здобули понад 200 регулярних читачів. Назви каналів і контент засвідчує зацікавленість студентів та студенток своєї майбутньої професійної сфери:
Момент вибуху - https://t.me/momentofexplosion
Cultura Vadis - https://t.me/mystectvovadis
Правдиві зображення - https://t.me/trulyatina
Колективне несвідоме - https://t.me/rozvivaysa
Склад мистецтва - https://t.me/skladmystetstva
Який телеграм-канал найбільше зацікавив?
Наприкінці навчальної практики відбулось відкрите голосування для визначення каналів-переможців. У голосуванні взяли участь 121 респондент, які дали змогу визначити три топові телеграм-канали:
1. Колективне несвідоме https://t.me/rozvivaysa (52,5%)
2. Cultura Vadis https://t.me/mystectvovadis (20%)
3. Склад мистецтва https://t.me/skladmystetstva (12,5%)
Вказані телеграм-канали продовжують публікувати цікавий контент навіть після офіційних дат навчальної практики. Отже, студенти змогли не лише відточити знання на практиці, а й отримати справжній інструментарій популяризації своїх ідей, задумів та майбутніх проєктів.
Що саме зацікавило читачів студентських телеграм-каналів? Згідно з даними опитування, то 39,2% респондентів високо оцінили оприлюднені ідеї, 22,4% - тексти, 21,6% - концепцію чатів.
Сергій Русаков,
к.філос.н., доц.,
методист практики