facebook picture 5a3c060eccfa84.1675788915138831508396  

Фейсбук-спільнота

факультету 

   instagram  Інстаграм факультету     telegram  Студентський чат    
   

У зв’язку зі змінами в організаційній структурі університету та
відповідно до рішення Вченої ради університету від 03 вересня 2021 року
(протокол №1) оновлення відомостей на сайті не здійснюється!
Переглянути відомості про оновлені структурні підрозділи можна за посиланням:

iff.npu.edu.ua

   

IMG a513eac08d89e96e55fcb52501343486 V21 квітня 2021 року в рамках Тижня відкритих дверей факультету філософії та суспільствознавства на кафедрі культурології та філософської антропології відбувся відкритий семінар на тему: «Мистецькі екранно-видовищні форми в контексті екранної культури», на якому студенти-культурологи третього курсу навчання під керівництвом викладача Лідії Леонідівни Ляшенко представили результати культурологічного аналізу різних жанрів медіа культури, ілюструючи свої доповіді презентаціями, відео кліпами та концертними виступами виконавців різних поколінь, численними яскравими зображеннями та іншими наочними матеріалами, що дозволило студентам створити цілісну картину медіакультури та екранної культури.


Студенти вичерпно розкрили наступні актуальні теми:
― новації у візуальному боці концертних виступів, в тому числі ті, що стосуються використання візуальних спецефектів: світла, вогню, диму (Ірина та Олександра Білько);
― проблему інтерпретації пісні в різних виконаннях протягом 66 років з аналізом інструментальної, стилевої та виконавської складових (Катерина Ганицька);
― зародження жанру медіакультури «mobile фон-арт» та особливості його функціонування (Катерина Логвіненко);
― появу та різновиди оп-арту (Наталія Жук);
― витоки традиції друку на футболках (Діана Чуревич);
― феномен реклами на бігбордах (Ендрю Джордж);
― еволюцію медіакультури та синтез елітарної культури із масовою через інтерпретування класичних творів мистецтва у поп-культурі (Наталія Халамейда).


Усі студенти продемонстрували ґрунтовну теоретичну підготовку, вміння працювати із джерелами, володіння культурологічним понятійно-категоріальним апаратом, наукові здібності, здатність до аналітичного мислення та узагальнення, а також інтерес до вивчення культури у всьому її багатоманітті.

   
© NPUROUNDER